Selasa, 05 Mei 2015

City Dihantui New Orleans, Louisiana.

Kota New Orleans adalah tempat berhantu yang dianggap oleh penduduk setempat, pengunjung, penyidik paranormal seluruh dunia sebagai paling paling menakutkan dan terangker seluruh Amerika Serikat. Dengan semua kegiatan masa lalu dan spiritual mengambil tempat di pusat plot berhantu, sangat menakutkan, gelap, dan antara dua dunia. Bahwa kebanyakan saksi melihat kota semua datang dari dunia gaib.

200 Tahun voodo cerita melibatkan kutukan, Spanyol moss tersampir oaks dikelilingi duel, pembunuhan brutal, kisah prajurit bajak laut Perang Revolusi dan perang sipil, dan Jazz. New Orleans memiliki reputasi sebagai salah satu kota paling dihantui wisata. Cerita lain adalah cerita tentang hantu yang menghantui New Orleans, hantu Lalaurie House terletak di 1140 Royal Street.
yang New Orleans berhantu Sejarah Tour Hantu meneroka perbuatan suram dan pucat pasi Suku Perancis lama. Rahsia dan misteri, kebanyakan peristiwa yang pelik yang dibentangkan berlaku masa yang sangat lama yang lalu. Dan ya, memang benar! Hantu dan Arak masih menghantui legenda Vieux Carre (perkampungan lama). Bayang-bayang & Jelmaan dipercayai banyak terdapat! Melarikan diri ke masa lalu sebagai offbeat, teater New Orleans pemandu pelancong menyediakan anda dengan ngeri, penyejukan, pengembaraan dan menyeronokkan yang penuh! Anda akan melawat tempat-tempat menarik didokumenkan menghantui, hantu, dan semangat. Lihat kediaman Suku Perancis di mana peristiwa-peristiwa luar biasa yang kononnya berlaku. Anda juga akan melawat bar berhantu di sepanjang jalan.
 

http://www.avenueinnbb.com/packages.htm?lang=ms

Tidak ada komentar:

Posting Komentar